زلزله، دوزین مینودشت در استان گلستان را لرزاند + جزئیات (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید
سرخط خبرها

احکام اعضای هیأت‌های ممیزی رتبه‌بندی معلمان صادر شد | منتظر ابلاغ آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان توسط رئیس‌جمهور هستیم (۲۹ خردادماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۱۳۲۲۴
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
احکام اعضای هیأت‌های ممیزی رتبه‌بندی معلمان صادر شد | منتظر ابلاغ آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان توسط رئیس‌جمهور هستیم (۲۹ خردادماه ۱۴۰۱)
 سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام اعضای هیأت‌های ممیزی رتبه‌بندی معلمان صادر شده است و جلسات مقدماتی هیأت‌های ممیزی در استان‌ها و مناطق در حال برگزاری است.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ستاری‌فرد سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در خصوص آخرین وضعیت رتبه‌بندی معلمان، اظهار کرد: منتظر ابلاغ آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان توسط رئیس‌جمهور هستیم.

وی ادامه داد: احکام اعضای هیأت‌های ممیزی صادر شده است و جلسات مقدماتی هیأت‌های ممیزی در استان‌ها و مناطق در حال برگزاری است.

ستاری‌فرد با بیان اینکه زیرساخت‌ها و تمهیدات اجرایی بررسی مستندات و مدارک معلمان در حال انجام است، افزود: سامانه‌ای از سوی مرکز نیروی انسانی آموزش و پرورش تعریف شد که مدارک و مستندات فرهنگیان در آنجا تجمیع شود و اجرای رتبه‌بندی به محض ابلاغ، اجرا شود.

وی در پاسخ به این پرسش که عنوان شده بود رتبه‌بندی در پایان فصل بهار اجرا می‌شود، گفت: بررسی‌های کارشناسی رتبه‌بندی در هیأت وزیران انجام شده است و اکنون در مرحله ابلاغ است که ان‌شاءالله به‌زودی ابلاغ می‌شود.

منبع:فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->